Trening za stomak

Trbušnjaci na Power Plate-u su sjajna vežba jačanja snage pre svega trbušnih mišića ali takođe pospešuje razvoj mišića koji okružuju kičmeni stub i kukove.

Vežba se izvodi u sedećem položaju, sa blago nagnutim gornjim delom tela unazanad i sa podignutim nogama koje su savijene u zglobu kolena pod određenim uglom.

Ruke su smeštene iza glave ili vrata, preko grudi ili su ispružene paralelno sa telom.

Položaj gornjeg dela tela i visina podizanja nogu kao i ugao pod kojim će biti savijene određuje trener, uklučujući u obzir trenutnu formu ili eventualnu istoriju povreda.

Trbušnjaci na Power Plate-u se mogu izvoditi sa punom amplitudom pokreta, sa skraćenom amlitudom pokreta (polutrbušnjaci) ili bez pokreta (statični).

Statične trbušnake izvode uglavnom početnici tj. osobe koje ranije nisu vežbale na Power Plate-u, zatim osobe koje su imale neku povredu leđa i žene posle porođaja u sklopu postporođajnog programa treninga.

*Vežba kod početnika traje 30 sekundi pri opterećenju od 30 Hz pri niskoj ( Low ) amplitudi.

*Iskusniji vežbači mogu vežbu izvoditi ( ukoliko trener proceni) pri opterećenju od 35 do 40 Hz na visokoj(High) amplitudi u vremenskom intervalu od 30 do 45 sekundi.

Iskusniji vežbači ako trener odredi trbušnjake mogu raditi i sa opterećenjem u vidu medicinke, sa pokretima gornjeg dela u stranu i sl.